• Fitbit Pay

    Fitbit Pay

    Płać za zakupy swoim zegarkiem sportowym

    Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.

    Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.

    Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu!

    Mobilne płatności zbliżeniowe przy użyciu zegarka Fitbit Pay, możliwe są po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki temu możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

    Usługa Fitbit Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

    Dlaczego warto?

    Łatwa aktywacja i szybkie potwierdzanie transakcji
    Wygoda płacenia za zakupy Twoim zegarkiem Fitbit (nie musisz mieć przy sobie telefonu!)
    Bezpieczne zakupy: numer Twojej karty nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach Fitbit, nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas płatności
    Płatności zbliżeniowe bez konieczności dostępu do Internetu
    Możliwość dodania do Fitbit Pay kilku kart kredytowych lub / i debetowych

    Przydatne informacje

    Z jakimi urządzeniami Fitbit działa Fitbit Pay?

    Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic

    Sprawdź jakich urządzeń Fitbit można używać do dokonywania płatności

    Jak zacząć korzystać z Fitbit Pay?
    • Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit na smartfona
    • Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
    • Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
    • Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
    • Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
    • Wprowadź dane swojej karty
    • Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
    • Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie
    Jak płacić zegarkiem z Fitbit Pay?
    • Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany
    • Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie
    • Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego
    • Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie
    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Fitbit Pay?

    Płać bez obaw z Fitbit Pay!

    • Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej
    • Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony
    • Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena
    Które karty mogę dodać do Fitbit Pay?

    Wszystkie karty wydane w Grupie BPS (kredytowe i debetowe, Visa® i Mastercard®), z wyłączeniem naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.

    Gdzie można płacić Fitbit Pay?

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.

    Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Fitbit Pay?

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Napisz do nas

    Więcej informacji uzyskasz w placówkach Banku:

    w Mrągowie

    • przy ul. Królewieckiej 53, tel. 89-741-76-09
    • przy ul. Królewieckiej 3/3, tel. 89-741-76-03
    • przy ul. Piaskowej 4a/3a, tel. 89-741-76-04

    w Mikołajkach

    • przy ul. Szkolnej 4, tel. 87-421-98-05