Pieniądze można przelewać bez konieczności podawania numeru rachunku bankowego odbiorcy. By środki dotarły wystarczy numer telefonu – pod warunkiem, że jest on zarejestrowany w usłudze BLIK.
Jak zarejestrować numeru telefonu w usłudze BLIK?Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej mToken BS Mrągowo należy kliknąć „Więcej” i wejść w „Ustawienia”.
Następnie kliknąć w „BLIK” i w kolejnym kroku „Przelewy na telefon BLIK”.
Aby zacząć korzystać z usługi zaznaczyć opcję "Odbieraj przelewy na telefon BLIK" oraz zatwierdzić regulamin kodem PIN, który został ustawiony dla aplikacji mobilnej.
Przelewy wykonywane są na numer telefonu odbiorcy (podany w aplikacji naszego lub innego banku). Pieniądze trafią do odbiorcy natychmiastowo, nawet w weekend.
Jak zrealizować przelew na telefon BLIK:
- Zaloguj się do aplikacji i kliknij w ikonę „Przelew na telefon”.
- Wpisz numer telefonu osoby, której chcesz przelać pieniądze. Możesz też wybrać odbiorcę z listy swoich kontaktów – jeżeli wyrazisz zgodę na dostęp do Twoich kontaktów w smartfonie. System podpowie Ci, czy numer jest zarejestrowany w usłudze BLIK.
- Uzupełnij nazwę odbiorcy.
- Podaj tytuł przelewu.
- Wpisz kwotę przelewu i kliknij „Wyślij przelew”.
- Następnie zatwierdź przelew na telefon kodem PIN, który masz ustawiony dla aplikacji mobilnej.
Limity transakcyjne:
- limit jednorazowej transakcji - 500,00 zł
- dzienny limit przelewów na telefon - 1 000,00 zł (domyślny limit ustawiony automatycznie to 500,00 zł, aby go zmienić należy zalogować się do bankowości internetowej eBankNet, wejść w zakładkę Mój profil, a następnie Zarządzanie limitami i dokonać zmiany).
Podane limity są limitami dziennymi.