Przelew na telefon BLIK już dostępny w aplikacji mobilnej!

01-02-2023

Informujemy, że klienci Banku Spółdzielczego w Mrągowie, mają już możliwość realizacji przelewów na telefon BLIK w aplikacji mobilnej mToken BS Mrągowo.

Pieniądze można przelewać bez konieczności podawania numeru rachunku bankowego odbiorcy. By środki dotarły wystarczy numer telefonu – pod warunkiem, że jest on zarejestrowany w usłudze BLIK. 
Jak zarejestrować numeru telefonu w usłudze BLIK?

Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej mToken BS Mrągowo należy kliknąć „Więcej” i wejść w „Ustawienia”.

1 

Następnie kliknąć w „BLIK” i w kolejnym kroku „Przelewy na telefon BLIK”.

2  3
Aby zacząć korzystać z usługi zaznaczyć opcję "Odbieraj przelewy na telefon BLIK" oraz zatwierdzić regulamin kodem PIN, który został ustawiony dla aplikacji mobilnej. 

4

Przelewy wykonywane są na numer telefonu odbiorcy (podany w aplikacji naszego lub innego banku). Pieniądze trafią do odbiorcy natychmiastowo, nawet w weekend.

Jak zrealizować przelew na telefon BLIK:

  • Zaloguj się do aplikacji i kliknij w ikonę  „Przelew na telefon”.
  • Wpisz numer telefonu osoby, której chcesz przelać pieniądze. Możesz też wybrać odbiorcę z listy swoich kontaktów – jeżeli wyrazisz zgodę na dostęp do Twoich kontaktów w smartfonie. System podpowie Ci, czy numer jest zarejestrowany w usłudze BLIK.
  • Uzupełnij nazwę odbiorcy.
  • Podaj tytuł przelewu.
  • Wpisz kwotę przelewu i kliknij „Wyślij przelew”.
  • Następnie zatwierdź przelew na telefon kodem PIN, który masz ustawiony dla aplikacji mobilnej.
To wszystko. Po chwili środki będą już na koncie odbiorcy.
 

Limity transakcyjne:

  • limit jednorazowej transakcji - 500,00 zł
  • dzienny limit przelewów na telefon - 1 000,00 zł (domyślny limit ustawiony automatycznie to 500,00 zł, aby go zmienić należy zalogować się do bankowości internetowej eBankNet, wejść w zakładkę Mój profil, a następnie Zarządzanie limitami i dokonać zmiany).

Podane limity są limitami dziennymi.