Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.
Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy.
Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji.
Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:
- zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR,
- wypełnić, podpisać i wysłać do PFR formularz z wnioskiem o umorzenie,
- pobrać decyzję PFR oraz harmonogram spłat PFR w zakresie nieumorzonej kwoty subwencji,
- na bieżąco śledzić postęp spłat rat nieumorzonej kwoty subwencji.
Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r.
Jak złożyć wniosek o umorzenie w Programie Tarcza Finansowa PFR w Banku Spółdzielczym w Mrągowie?
- Zaloguj się do systemu bankowości elektronicznej eBankNet
- Po zalogowaniu do systemu bankowości elektronicznej, z menu górnego wybierz kafelek „Wnioski"
- Następnie wybierz „Wnioski dla Firm eximee"
- Zostaniesz przekierowany na platformę Eximee, gdzie dostępny jest Wniosek o umorzenie w formie nieedytowalnej przed upływem 12 miesięcy od wypłaty subwencji finansowej. Forma edytowalna dostępna będzie pierwszego dnia po upływie 12 miesięcy od wypłaty subwencji finansowej.
- Następnie wybierz „Wniosek - Umorzenie dla Mikrofirmy/MSP”
- Otworzy się formularz wniosku, w którym wypełnij wszystkie wymagane pola
- Po wypełnieniu wniosku kliknij „Wyślij wniosek"
Materiały pomocnicze: