• Aplikacja mToken

    Aplikacja mToken

    Darmowa aplikacja mToken BS Mrągowo.

    Informujemy, że w trosce o Państwa wygodę i bezpieczeństwo korzystania z bankowości internetowej eBankNet, Bank przygotował aplikację mobilną mToken BS Mrągowo, która dostępna jest bezpłatnie w sklepie internetowym Google Play (urządzenia pracujące pod system Android) oraz App Store (urządzenia pracujące pod system iOS).

    Aplikacja mToken BS Mrągowo jest również alternatywą dla kodów autoryzacyjnych SMS, służy do autoryzowania operacji w systemie bankowości elektronicznej eBankNet i spełnia wymagania dyrektywy PSD2.

    Do działania mToken BS Mrągowo potrzebny jest wyłącznie dostęp do Internetu – aplikacja ta może więc być pomocna tym Klientom, którzy ze względu na lokalizację mają problemy z zasięgiem telefonii GSM, ale posiadają aktywny dostęp do Wi-Fi.

    Aplikację może pobrać i aktywować każdy klient bez przychodzenia do naszego Banku, warunkiem jest posiadanie aktywnej usługi uwierzytelniania przez SMS, jest to kanał niezbędny do sparowania urządzenia z aplikacją. 

    Dlaczego warto?

    Wygoda i komfort korzystania bezpośrednio na smartfonie
    Za pomocą aplikacji możesz autoryzować operacje wykonywane w klasycznym serwisie bankowości elektronicznej – zamiast autoryzacji za pomocą kodów SMS
    Bezpieczeństwo – dzięki aplikacji każdą transakcję potwierdzasz indywidualnym kodem PIN
    Łatwiejszy i szybszy dostęp do stanu salda na rachunku oraz szczegółów operacji historycznych

    Przydatne informacje

    Jak mogę pobrać aplikację?

    Aplikacja mToken BS Mrągowo dostępna jest w Google Play oraz Apple Store. Po pobraniu i zainstalowaniu możesz sparować urządzenie z wykorzystaniem kodów SMS.

     

    Pobierz z Google Play Pobierz z App Store

    Jak sparować urządzenie z aplikacją?

    W na stronie logowania do bankowości eBankNet https://bi.bsmragowo.pl/, po zalogowaniu się wybieramy kafelek Mój Profil – opcja Mobilna autoryzacja. Następnie wybieramy Aktywuj mobilną autoryzację przez SMS, parujemy urządzenie mobilne z usługą eBankNet. Od tego momentu wszelkie operacje bankowe będą autoryzowane w aplikacji mobilnej.

    Zachęcamy do obejrzenia filmu instruktażowego, który jest dostępny poniżej oraz w eBankNet po kliknięciu przycisku Mój Profil, wybraniu opcji Mobilna autoryzacja i kliknięciu przycisku Zobacz, jak aktywować aplikację mobilną.

    Jak sparować urządzenie - zobacz film

    Jakie funkcje oferuje aplikacja?
    • wykonanie przelewu krajowego, ZUS, Faktura VAT (adresaci dostępni w tradycyjnej bankowości elektronicznej są przenoszeni do aplikacji mobilnej i odwrotnie),
    • wykonanie przelewu z historii lub odpowiedź na przelew,
    • wykonywanie szybkich przelewów (Express Elixir),
    • BLIK oraz przelewy na numer telefonu
    • przegląd posiadanych produktów bankowych (ROR, lokata, karta, kredyt),
    • sprawdzenie historii rachunku (plus szczegóły poszczególnych transakcji),
    • spraowanie aplikacji automatycznie włącza autoryzację mobilną - oznacza to, że każda operacja, która będzie wymagała autoryzacji w bankowości eBankNet, będzie autoryzowana w aplikacji mobilnej. "Rozparowanie" aplikacji mobilnej z rachunkiem bankowym, automatycznie przywraca autoryzację SMS,
    • wyświetlanie stanu konta bez logowania (w procentach, deklarujemy stan konta np. 1000 zł. (domyślnie) i aplikacja stan konta 1000 zł. i więcej wyświetla jako 100%, poniżej 1000 zł. pokazuje ile procent z zadeklarowanej kwoty jest na koncie: 10%, 20% ..... 99%).
    • logowanie do aplikacji za pomocą kodu PIN lub odciskiem palca
    Czy korzystanie z aplikacji jest płatne?

    Nie. Korzystanie z aplikacji jest bezpłatne dla wszystkich Klientów.

    Napisz do nas

    Więcej informacji uzyskasz w placówkach Banku:

    w Mrągowie

    • przy ul. Królewieckiej 53, tel. 89-741-76-09
    • przy ul. Królewieckiej 3/3, tel. 89-741-76-03
    • przy ul. Piaskowej 4a/3a, tel. 89-741-76-04

    w Mikołajkach

    • przy ul. Szkolnej 4, tel. 87-421-98-05