• BLIK

    BLIK

    Szybkie, bezpieczne i wygodne płatności

    baner BLIK w naszym banku

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej.

    BLIK to szybkie, proste i bezpiecznie transakcje w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy w aplikacji „mToken BS Mrągowo” wygenerować kod BLIK.

    Dlaczego warto?

    Szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
    Możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    Aktywowanie usługi BLIK jest bezpłatne

    Przydatne informacje

    Płatność BLIK w 3 krokach

    1. Wybierz BLIK w aplikacji mobilnej

    2. Wygeneruj jednorazowy kod i podaj go podczas wykonywania transakcji

    3. Zatwierdź transakcje w aplikacji mobilnej 

     

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej
    • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • To już wszystko – zakupy opłacone
    Jak wypłacić BLIKIEM gotówkę z bankomatu?
    • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    • Podaj kwotę transakcji
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej 
    • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • Wypłata dokonana

    Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Czy mogę korzystać z płatności BLIK?

    Tak, jeśli masz więcej niż 13 lat i konto osobiste w Banku. Aby płacić BLIKIEM wystarczy mieć urządzenie (np. smartfon) z zainstalowaną aplikacją mobilną (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).

     
    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
    • Limity dla płatności BLIK można sprawdzić w aplikacji mobilnej klikając Więcej > Ustawienia > BLIK  > Limity
    • Domyślny limit dziennym dla płatności BLIK wynosi 500 zł
    • Limity dla płatności BLIK można zmienić w bankowości internetowej eBankNet klikając Mój profil > Zarządzanie limitami
    • Maksymalny limit dla płatności BLIK wynosi 5000 zł

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości eBankNet

    Jak aktywować BLIKA?
    Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej mToken BS Mrągowo należy kliknąć „Więcej” i wejść w „Ustawienia”.

    1 

    Następnie kliknąć w BLIK i w kolejnym kroku „Przelewy na telefon BLIK”.

    2  3
    Aby zacząć korzystać z usługi zaznaczyć opcję "Odbieraj przelewy na telefon BLIK" oraz zatwierdzić regulamin kodem PIN, który został ustawiony dla aplikacji mobilnej. 

    4

    Przelewy wykonywane są na numer telefonu odbiorcy (podany w aplikacji naszego lub innego banku). Pieniądze trafią do odbiorcy natychmiastowo, nawet w weekend.
    Jak dbać o bezpieczeństwo?

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
    • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją mobilną i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja mobilna. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem eBankNet-u lub dzwoniąc do Banku.